شرایط و ضوابط

  • 1402/11/22

مقدمه:

سلام دوست عزیز! خوشحال هستیم که بارابارا رو انتخاب کردید و از این بابت به شما خوش آمد می گوییم.

همانطور که می‌دانید تمامی استارتاپ ها مشمول یک سری قوانین کشوری و همچنین بین المللی می باشند که استفاده کنندگان از این استارتاپ ها در زمان ثبت نام می بایست ابتدا این قوانین را مطالعه کرده و پس از تایید تمامی مفاد قوانین می توانند در آن استارتاپ ثبت نام کرده و از آن استفاده نمایند. بارابارا نیز از این معقوله مستثنی نمی باشد  و شما به عنوان استفاده کننده از بارابارا نیز می بایست پیش از ثبت نام قوانین مربوط به نحوه استفاده از بارابارا را مطالعه نموده و پس از تایید تمامی مفاد قرارداد قادر به ایجاد پروفایل و استفاده از بارابارا می باشید. مجددا سپاسگزاریم که در کنار ما هستید و بارابارا رو برای خدمت دهی به شما انتخاب نموده اید. ما نیز همواره در تلاش هستیم که بهترین خدمات را در اختیار شما گذاشته و بارابارا به عنوان یک دوست خوب تجربه های خوبی را برای شما رقم بزند.

ماده۱- معرفی بارابارا
بارابارا در سال 1403 شمسی  تاسیس گردیده و در حوزه تجارت الکترونیک خدمت رسانی می نماید.


ماده۲- شرایط عمومی استفاده از بارابارا
۱)حداقل سن جهت استفاده از بارابارا 18 سال تمام می باشد.
2) استفاده از بارابارا مطابق با تمامی قوانین جاری حوزه تجارت الکترونیک و تجارت بین الملل کشور ایران می باشد.
3)جهت ایجاد حساب کاربری و استفاده از خدمات بارابارا شما می بایست یک نام کاربری که آدرس ایمیل فعال شما می باشد که به این آدرس همواره کد تایید ارسال می گردد, ثبت نمایید.
4) نام و نام خانوادگی  منطبق با کارت ملی خود را در صورت امکان کامل وارد نموده تا در هنگام ثبت درخواست توسط شما نام کامل شما به بازدید کنندگان نمایش داده شود که این امر میزان اطمینان افراد را افزایش می دهد.
5) زبان استفاده جهت ثبت درخواست ها در حال حاضر زبان فارسی می باشد.


ماده۳- قوانین ثبت درخواست 
1) عدم انتشار درخواست تکراری.
2)عدم انتشار هرگونه درخواست حمل کالا که در فهرست کالاهای ممنوعه قرار دارد و یا به تشخیص نهادهای تخصصی موقتا دارای محدودیت و ممنوعیت باشد.
3)عدم انتشار هرگونه درخواست که شامل عباراتی غیرمرتبط با موضوع آن بوده و یا دارای مضمون مستهجن، مبتذل، نامتعارف، نادرست، مبهم، گمراه‌کننده و یا برخلاف قوانین کشور باشد.
4) عدم انتشار هرگونه درخواست که شامل خبرپراکنی‌ با موضوع سیاسی، اجتماعی، مذهبی، و یا توهین، نشر اکاذیب، افترا، عقاید شخصی، دعوت به تظاهرات و کمپین‌ها و مغایر با ارزش‌های بارابارا بوده و نیز هرگونه محتوایی که منجر به اخلال در آرامش جامعه و نقض حقوق مادی و معنوی شخص ثالث یا تعرض به اموال و دارایی‌های او شود.
5)عدم انتشار هرگونه محتوایی که ناقض حقوق زنان، کودکان، مهاجران داخلی و خارجی یا موارد مشابه باشد.
6)عدم انتشار هرگونه محتوایی که ناقض حقوق مالکیت فکری بارابارا یا اشخاص ثالث باشد.


در آینده نزدیک:

۳)  چت در بارابارا
چت در بارابارا یک فضای ارتباطی عمومی بین درخواست کننده خدمت و مسافر است که با هدف تسهیل ارتباط بین این دو گروه ارائه شده‌ است. هرگونه استفاده از چت بارابارا به معنی پذیرفتن شرایط زیر است:
1) مکاتبات شما در چت بارابارمی بایست مرتبط با ثبت درخواست و در خصوص ارائه و دریافت خدمت مورد اشاره باشد. استفاده از چت بارابارا برای مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی و امور سیاسی و اجتماعی مجاز نیست.
2) برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده، مزاحمت و کلاهبرداری، بارابارا در صورت لزوم ممکن است با سیستم‌های ماشینی یا انسانی بر مکاتبات نظارت کند.
3) مواردی از قبیل فرستادن پیام و محتوای غیراخلاقی یا نامربوط به معامله، استفاده از ادبیات غیر مؤدبانه، هرگونه تبلیغات، ارائه‌ی اجناس و خدماتی که خلاف  قوانین کشور و شرایط و مقررات بارابارا هستند، ارسال پیام‌های انبوه، در صورت گزارش شدن توسط کاربران، با دقت بررسی خواهند شد. طبق شرایط و مقررات بارابارا، این اقدامات می‌تواند مسدود شدن دائمی حساب کاربر متخلف منجر شود.
 4) شما متعهد هستید تمام قوانین و مقررات جاری کشور را در محیط چت رعایت کنید و ممنوعیت هرگونه مزاحمت، توهین، فحاشی، افترا، نشر اکاذیب و سایر عناوین کیفری را در بارابارا بپذیرید. در صورت نقض این موارد، شما شخصاً مسئول بوده و بارابارا علاوه بر حمایت از اشخاص زیان‌دیده، حق پیگیری کیفری موضوع و یا مطالبه‌ی جبران خسارت خود را محفوظ می‌داند. در چنین مواردی، بارابارا به تشخیص خود اقدامات لازم (از جمله تعلیق یا مسدود کردن دائم حساب اشخاص متخلف) را اجرا می‌کند. کاربرانی که از نقض شرایط و قوانین فوق صدمه دیده‌اند، رضایت می‌دهند که موضوع را فقط علیه کاربر متخلف پیگیری نموده و هیچ‌گونه ادعایی علیه بارابارا نداشته باشند. هرگاه در خصوص موارد فوق، مراجع قانونی و قضایی به بارابارا مراجعه کنند، بارابارا تمام اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار خواهد داد. اگر بابت پیگیری‌های مراجع صالح، هزینه‌هایی به بارابارا تحمیل شود، بارابارا حق رجوع به کاربر متخلف را دارد.


۵) سیاست‌های مرتبط با کلاهبرداری و مزاحمت
 بارابارا این امکان را در اختیار کابران می گذارد که با بارگذاری تصویر کارت ملی خود این اطمینان را  به شما می دهد که  به هنگام انجام معامله هویت طرف قرارداد را  احراز نموده و از امن بودن و صحت شرایط قرارداد مطمئن شوید. لازم به ذکر می باشد که این امر کاملا اختیاری می باشد. بارابارا مسئولیتی در قبال صحت‌سنجی معاملات ندارد؛ با این حال، حق پیگیری و اقدامات لازم در موارد وقوع تخلف برای بارابارا محفوظ است. در راستای مقابله با کلاهبرداری، بارابارا در حد توان خود، کاربران متخلفی را که قصد اقدامات مجرمانه دارند، مسدود کرده و در صورت تشکیل پرونده و درخواست مقامات، گزارش و اطلاعات مربوط به تخلفات را در اختیار مقامات ذی‌صلاح قرار می‌دهد. شما ضمن استفاده از بارابارا صراحتاً موافقت خود را با این سند اعلام می‌کنید، بنابراین در صورت ارتکاب هرگونه تخلف از محتوای آن، بارابارا حق هرگونه اقدام بازدارنده به منظور مقابله با تخلف را دارد. همچنین، در برابر وقوع جرم از قبیل کلاهبرداری، ایجاد مزاحمت برای کاربران و هرگونه سوء رفتار که موجب خدشه‌دار شدن آرامش کاربران یا ضرر به ایشان شود، بارابارا حق واکنش به اقدام فرد خاطی و پیگرد او را برای خود محفوظ می‌داند. با علم بر عدم مسئولیت بارابارا، مجموعه اقدامات ذکر شده به منظور احترام به قوانین، جلب رضایت کاربران و در راستای حفظ سیاست‌ها و ارزش‌های بارابارا است.


۶) سیاست‌های مربوط به هزینه‌ها و خدمات
برای کاربران، تا سقف مشخصی در ماه، ثبت درخواست  رایگان است. بدیهی است برای ثبت درخواست بیش از تعداد مشخص‌شده، نیاز به پرداخت هزینه می‌باشد. همچنین، در تمام درخواست ها ، استفاده از خدمات ویژه بارابارا برای افزایش بازدید آگهی‌ها نیازمند پرداخت هزینه است.